Hein Hoogsteder de beste tijdens 50+ training

Dinsdag, 15 juni 2021

Op maandagavond 14 juni was het dan eindelijk zo ver, na maanden niets te hebben kunnen organiseren kwamen 12 vissers in de categorie 50+ samen om een gezamenlijke wedstrijdtraining te vissen. Iedereen was blij dat er weer eens iets georganiseerd werd, en om elkaar weer te zien. Helaas werkte de vis deze avond niet mee, of de vissers zijn het inmiddels verleerd, maar er konden nauwelijks vissen ter weging aangeboden worden. Toch wisten de meeste vissers een visje te vangen, en zo kwamen er ook winnaars. Hein Hoogsteder die een absolute thuiswedstrijd viste, won de wedstrijd met 352 gram. Klaas Schaap werd tweede met 324 gram. Dick Berends werd derde met 320 gram. Op zaterdag 19 juni aanstaande wordt de volgende training georganiseerd. Dit keer een vrije hengel in de Rijn aan de Marsdijk. Inschrijven kan t/m 16 juni via een WhatsApp in de groepsapp of rechtstreeks (telefonisch) bij Johan Heenck