Ronald Wildschut winnaar met ruim 54 kilo vis

Zaterdag, 24 juli 2021

Op zaterdag 24 juli werd er een wedstrijd gevist in de grondput in Opheusden, er kwamen 15 deelnemers op de wedstrijd af. De waterstand is inmiddels weer zakkende maar het water stond nog steeds hoog, wat meestal een goed teken is. Om 8 uur begon de wedstrijd, en al snel werden de eerste vissen gevangen. Bij sommige duurde het wat langer, maar er werd door iedereen prima vis gevangen. Zo goed zelfs dat er bij sommige vissers leefnetten bij werden gezet. Ronald Wildschut kreeg de vis iets later aan de gang, maar toen hij de vis eenmaal op de plek kreeg gingen ze niet meer weg. Ronald won de wedstrijd met 54.673 gram en gaf iedereen ruimschoots het nakijken. Arend Roelofse won het A vak en werd tweede met 26.912 gram. Hans de Jongh werd derde met 31.581 gram. In totaal werd er ruim 212 kilo vis gevangen.