Hans de Jongh wint 3e competitie wedstrijd vaste stok

Maandag, 18 oktober 2021

Op zaterdag 16 oktober werd de derde en voorlaatste wedstrijd van de vaste stok competitie gevist. Er kwamen 10 vissers op de wedstrijd af, er werd gevist in de Linge achter ''Pannenkoekenboerderij aan de Linge''. We konden wederom gebruik maken van de parkeerplekken, waarvoor hartelijk dank namens de vissers. De omstandigheden waren werkelijk prachtig, heerlijk herfstweer en de Linge stroomde prachtig. Nadat de wedstrijd om 9:00 uur van start ging, werden al vrij snel de eerste vissen gevangen. In het begin konden er nog een aantal leuke vissen gevangen worden. Maar naarmate de wedstrijd vorderde werd het moeilijk, sommige bleven wel vissen vangen, maar erg klein, helaas waren er ook waar de beten volledig wegvielen. Hans de Jongh vissend vanaf de kopplek had nauwelijks grotere vissen, maar wist er wel heel veel te vangen, Hans won de wedstrijd dan ook met 3.100 gram. Zijn vaste vismaat Jaap van de Berg legde beslag op de tweede plek door het B vak te winnen met 2.720 gram. Dick Berends werd derde met 2.660 gram.