Oprichten wedstrijdcommissie

Zondag, 3 juli 2022

Op de afgelopen ledenvergadering kwam het idee naar boven een wedstrijdcommissie op te richten om zo wat extra mensen te vinden die mee kunnen denken over de wedstrijd activiteiten binnen de vereniging. In de achter ons liggende maanden hebben we nagedacht hoe we deze kunnen invullen. Het liefst zien we een wedstrijd commissie bestaande uit 4 personen. Johan Heenck de huidige wedstrijdsecretaris zal de administratieve zaken blijven doen. En de ideeën voordragen aan het bestuur................................................ Het idee is om samen met 3 andere commissieleden het programma op te stellen en alle wedstrijd gerelateerde zaken te bespreken. Het liefst zien we een verantwoordelijke per onderdeel. Dus 1 voor de feeder, 1 voor de vaste hengel en 1 voor de 50 plus. Zo kunnen we ook zorgen samen met het bestuur dat er elke wedstrijd een bestuurslid of een commissie lid aanwezig is die de verantwoording draagt................................. Mocht iemand zich willen aanmelden, of meer informatie willen, dan kunt u contact opnemen met Kees van Doorn.