Arend Roelofse wint wederom met groot verschil

Zondag, 14 mei 2023

Op Zaterdag 13 mei stond de tweede competitiewedstrijd vaste hengel op het programma. De wedstrijd zou aanvankelijk in de Rijn bij Lienden gevist worden, maar door de harde stroming werd uitgeweken naar de Grondput. Er kwamen 9 deelnemers op de wedstrijd af......................... De vis lag vandaag echt duidelijk in 1 gedeelte van de grondput, en laat Arend daar nu geloot hebben. Arend weet als geen ander hier van te profiteren, en won de wedstrijd dan ook met gemak, en gaf met 32.380 gram iedereen het nakijken. De nummer twee Hans de Jongh kon hier nog enigszins van mee profiteren hij ving 15.320 gram. Klaas Schaap werd derde met 1.120 gram.