nieuwsbrief 2020

Mob.0622727662

NIEUWSBRIEF 2020

Geachte VISpashouder van ‘t Alvertje,

Op onze website www.hsv-alvertje.nl vindt u alle relevante informatie van de vereniging van mededelingen tot
activiteiten en uitslagen.

Misschien is het wel handig als u iemand tegenkomt die zegt lid te willen worden van onze vereniging, te wijzen op de mogelijkheid om online via onze website www.hsv-alvertje.nl een vispas aan te kunnen schaffen. Er staat een module in waarbij de vispas met Ideal kan worden betaald. Het voordeel hiervan is dat men iedere minuut van de dag lid kan worden van onze vereniging. Daarnaast is het nog steeds mogelijk om lid te worden bij een van onze verkooppunten Timmer hengelsport en P van Walsem.

U, als lid, kunt via de site (contact) altijd communiceren met het bestuur. Dagelijks wordt door de sitebeheerder(s) gekeken of er mail is voor de vereniging.

De ledenadministratie is in handen van Sportvisserij Nederland. Zij hebben de automatische incasso verzorgd en tevens benaderen zij de contante betalers om middels acceptgirokaart te betalen.
Als lid heeft u nu de mogelijkheid om via de site van Sportvisserij Nederland het lidmaatschap te beëindigen
(Dit dient te gebeuren voor één oktober) tevens kunt u hier ook uw adres wijzigen.

LET OP: De lijsten van verenigingswater zijn nog twee jaar geldig (ook te downloaden via onze site )

U wordt geacht het wedstrijd parcours vrij te houden als er een wedstrijd is (zie wedstrijdschema op de website)

Men kan zich nog steeds zelf opgeven voor federatieve wedstrijden (zie website federatie) Maar het is ook weer mogelijk via onze vereniging.
U krijg vanaf heden geen papieren versie meer met de wedstrijdagenda.
Vanaf nu staan deze vermeld op de site van hsv t Alvertje onder de downloads.
Er zullen ook wat exemplaren van de wedstrijdagenda klaarliggen op de algemene ledenvergadering op 12 februari.

Er worden drie jeugdwedstrijden georganiseerd in de grondput te Opheusden. Voor data zie website
Er wordt met samenwerking met sportvisserij Nederland op twee scholen in de Neder Betuwe weer visles gegeven
Hiervoor zoeken wij nog enkele vrijwilligers

Verder vragen we onze leden om zich langs de waterkant als natuurliefhebber te gedragen. Maak niet onnodig lawaai en laat geen afval achter op uw visstek. Raap dat plastic zakje wat er dan toch ligt, op en neem dit mee om weg te gooien. Ziet of hoort u onregelmatigheden als u bij het viswater bent, neem dan uw burgerlijke verantwoordelijkheid en zeg er wat van! Wij bedanken jullie alvast voor je medewerking!!

Jaarvergadering: woensdag 12 februari 2020
Tijdens deze vergadering worden de prijzen uitgereikt aan alle winnaars van het afgelopen seizoen.
De vergadering wordt gehouden in de vergaderzaal van de sporthal Biezenwei te Opheusden, aanvang 20.00 uur.

Let op vanaf januari nieuw webadres www.alvertjeopheusden.mijnhengelsportvereniging.nl

Het bestuur wenst u een visrijk 2020