nieuwsbrief 2021

Mob.0622727662

NIEUWSBRIEF 2021

Geachte VISpashouder van ‘t Alvertje,

Op onze website www.alvertjeopheusden.mijnhengelsportvereniging.nl vindt u alle relevante informatie van de vereniging van mededelingen tot activiteiten en uitslagen.

Misschien is het wel handig als u iemand tegenkomt die zegt lid te willen worden van onze vereniging,
te wijzen op de mogelijkheid om online via www.alvertjeopheusden.mijnhengelsportvereniging.nl
een vispas aan te kunnen schaffen. Er staat een module in waarbij de vispas met Ideal kan worden betaald. Het voordeel hiervan is dat men iedere minuut van de dag lid kan worden van onze vereniging. Daarnaast is het nog steeds mogelijk om lid te worden bij een van onze verkooppunten Timmer hengelsport en P van Walsem.

U, als lid, kunt altijd communiceren met het bestuur. Dagelijks wordt door de sitebeheerder(s) gekeken of er mail is voor de vereniging.

De ledenadministratie is in handen van Sportvisserij Nederland. Zij hebben de automatische incasso verzorgd en tevens benaderen zij de contante betalers om middels acceptgirokaart te betalen.
Als lid heeft u nu de mogelijkheid om via de site van Sportvisserij Nederland het lidmaatschap te beëindigen.
(Dit dient te gebeuren voor één oktober) tevens kunt u hier ook uw adres wijzigen.

LET OP: De lijsten van verenigingswater zijn nog een jaar geldig (ook te downloaden via onze site )

U wordt geacht het wedstrijd parcours vrij te houden als er een wedstrijd is.
(zie wedstrijdschema op de website)

Men kan zich nog steeds zelf opgeven voor federatieve wedstrijden (zie website federatie) Maar het is ook mogelijk via onze vereniging.app . U krijgt vanaf heden geen papieren versie meer met de wedstrijdagenda. Vanaf nu staan deze vermeld op de site van hsv t Alvertje. Er zullen ook wat exemplaren van de wedstrijdagenda klaar liggen op de algemene ledenvergadering op 10 februari. Er worden ook weer jeugdwedstrijden georganiseerd in de grondput en de plas einde hamsestraat te Opheusden. Voor data zie website.

Verder vragen we onze leden om zich langs de waterkant als natuurliefhebber te gedragen. Maak niet onnodig lawaai en laat geen afval achter op uw visstek. Raap dat plastic zakje wat er dan toch ligt, op en neem dit mee om weg te gooien. Ziet of hoort u onregelmatigheden als u bij het viswater bent, neem dan uw burgerlijke verantwoordelijkheid en zeg er wat van! Wij bedanken jullie alvast voor je medewerking!!

Jaarvergadering: woensdag 10 februari 2021
I.v.m. de corona perikelen zal het een andere vergadering zijn dan normaal. Omdat de competitie wedstrijden zijn afgelast in 2020, zal er dit keer geen prijsuitreiking zijn.
Men dient zich voor deze vergadering een week van te voren op te geven bij het secretariaat.
De vergader ruimte is nog nader te bepalen.

Wij zijn dringend op zoek naar bestuursleden:
Wat wordt er o.a. van je verwacht:
- het bijwonen van de vergaderingen
- mee beslissen over het wel en wee van de vereniging
- het verlenen van hand en span diensten
- samen met een bestuurslid controleren van vissers aan de waterkant

Wat kun je verwachten:
- een kleine financiële vergoeding voor gemaakte onkosten
- een bestuur wedstrijd met versnaperingen
- bestuur uitje met partners

Bij interesse kun je contact opnemen met het bestuur.

Het bestuur wenst u een visrijk 2021.