Moerman en van de Kolk winnen koppelwedstrijd vaste hengel

Zondag, 19 september 2021

Op zaterdag 18 september werd de jaarlijkse koppelwedstrijd vaste hengel gevist. Dit jaar werd gekozen voor het parcours achter het pannenkoekenhuis in Hemmen. We mochten wederom gebruikmaken van de parkeerplaatsen van het pannenkoekenhuis, waarvoor hartelijk dank. Het parcours was ruim uitgezet, maar door de mooie verharde wandelpaden goed bereikbaar. Om half 9 begon de wedstrijd en al snel werden de eerste vissen gevangen. In het eerste deel van de wedstrijd liep dit bij iedereen goed, in de tweede helft werd het moeizamer. Toch wisten de meeste koppels mooie aantallen voorns te vangen. Alleen vader en zoon van Doorn wisten een mooie zeelt als bonus te vangen. Het koppel van de Kolk en Moerman wisten na een goede truc van Dick de voorn weer aan het azen te krijgen en konden zo ook in het tweede deel hun vissen blijven vangen. Ze wonnen de wedstrijd met 9.906 gram. Kees jr. en Kees sr. van Doorn werden tweede met 8.171 gram. Jaap van de Berg en Hans de Jongh werden met 7.426 gram derde. Na afloop werden de prijzen uitgereikt in Restaurant het Vuurspoor, waar ook de Jaarvergadering plaatsvond.