Rinie van de Sluis wint eerste 50+ wedstrijd

Zondag, 15 mei 2022

Op maandagavond 2 Mei stond de eerste wedstrijd in het 50+ kampioenschap op het programma. In deze competitie wordt er uitsluitend in de Linge gevist. Er kwamen 10 deelnemers op de wedstrijd af......................... Over de vangsten kunnen we kort zijn, het was zeer moeilijk om een visje te vangen. diegene die een voorntje wisten te vangen waren gelijk spekkoper.................... Rinie van de Sluis won de wedstrijd met 240 gram. Henk van de Berg werd tweede met 200 gram. Een viertal vissers werden derde met 40 gram.................. De volgende wedstrijd in deze competitie staat gepland op 16 mei aanstaande.