Hans de Jongh wint 2e wedstrijd 50+

Zondag, 22 mei 2022

Op maandag 16 mei werd de tweede wedstrijd in het 50+ kampioenschap gevist. 12 deelnemers kwamen op de wedstrijd af, die plaatsvond in de Linge langs de Dalwagen in Opheusden. Het was niet makkelijk om een visje te vangen, maar alle deelnemers vingen vis................................... Hans de Jongh trok bij de loting een kopplaats, met de kwaliteiten van Hans weet je dat de rest voor een haast onmogelijke opgave staat. Zo ook vandaag. Hans won de wedstrijd met 1.760 gram. Tweede werd Jan Kerkstra die op staart zat met 670 gram. Derde werd Teus van Doorn met 600 gram.............................. Leuk detail was dat er 7 mensen beschikbaar waren om te wegen, hierdoor was het een gezellige boel tijdens het wegen. De volgende wedstrijd in dit kampioenschap vindt plaats op maandag 30 mei in de Linge aan de Helderingsestraat.