Jaap v d Berg wint 2e competitiewedstrijd vaste hengel

Zondag, 24 juli 2022

Op zaterdag 23 juli werd de tweede wedstrijd in het vaste hengel kampioenschap gevist. De wedstrijd werd in de Linge aan de Helderingsestraat te Zetten gevist, er kwamen 10 deelnemers op de wedstrijd af.......................... De omstandigheden waren prima, de vangsten erg wisselend en bij de meeste deelnemers matig....................... Jaap van de Berg wist een prachtige zeelt te vangen en legde daarmee de basis voor de winst van vandaag. Jaap won de wedstrijd met 3.280 gram. Zijn maatje Hans de Jongh won het A vak, en werd zo tweede met 1.180 gram. Klaas Schaap werd derde met 1.060 gram.