Hein Hoogsteder wint laatste avondwedstrijd

Maandag, 15 augustus 2022

Op maandag 15 augustus werd de laatste avondwedstrijd van dit jaar gevist. Er werd vanavond gevist in de Linge aan de Helderingse straat in Zetten, er kwamen 10 deelnemers op de wedstrijd af....................... Het was vanavond lastig om vis te vangen, en ze waren vaak klein van formaat. Hein Hoogsteder die dit water kent als zijn broekzak lotte ook nog eens een kopplaats. Dan weet je wie deze avond de te kloppen man is. Hij bleek door niemand te kloppen, en ging er met 1.380 gram met de winst vandoor. Hans de Jongh werd tweede met 1.180 gram. Jaap van de Berg werd derde met 960 gram.