Evert Tijssen en Dilan Heenck winnen blinde koppelwedstrijd Aquavita

Zondag, 31 maart 2024

Op zaterdag 31 maart werd er op het complex van Aquavita visvijvers een blinde koppelwedstrijd gevist, deze was bedacht omdat vissen bij onze vereniging toch vooral om plezier en gezelligheid draait en zo iedereen kans te laten maken op een prijs. Er kwamen 20 deelnemers op deze dag af. De weersomstandigheden waren prima te noemen, in de ochtend stond er weinig wind verrassend uit de noord-oost hoek, die gedurende dag naar zuidwest draaide en aantrok. Al snel werden de eerste vissen gevangen, maar overal waren deze hoofdzakelijk klein van formaat. gedurende de dag werden er ook dikkere vissen gevangen, en op de Avonturenvijver werden verrassend veel graskarpers gevangen. 6 in totaal. Enkele gingen over de meter, maar helaas tellen ook deze maar voor 3 kilo. omdat ze direct teruggezet moeten worden. Maar het blijft een belevenis om ze te vangen. Na afloop werden de stekken door middel van loting aan elkaar gekoppeld, en hier kwam een uitslag uit zoals gehoopt. Evert Tijssen werd gekoppeld aan de 10 jarige Dilan Heenck en wonnen de wedstrijd met 50.560 gram. Tweede werden Marthin Siahaya en Pieter Moerman met 46.160. Derde werden Thijs van Setten en Erik van Harn met 38.400. Volgens ons kunnen we met trots terugkijken op deze gezellige dag. De totale uitslagen staan op de website.