Daan de Jager wint eerste jeugdwedstrijd

Dinsdag, 25 augustus 2020

Op dinsdagavond 25 augustus stond de eerste jeugdwedstrijd op het programma, deze werd gevist in de grondput bij de bootjes. De weersvooruitzichten waren niet al te best, maar het bleef gelukkig de hele avond droog. Al snel nadat de wedstrijd begon werden de eerste vissen gevangen, en dit ging tot het einde door. De winnaar Daan de Jager wist maar liefst 45 vissen te vangen. Johan Tijssen werd knap tweede met 40 vissen. Dilan Heenck werd derde met 32 vissen. Volgende week dinsdagavond 1 september is er weer een wedstrijd. Dan wordt er gevist in de plas aan het einde van de Hamsestraat in Opheusden. Ook al heb je de eerste wedstrijd moeten missen, je bent van harte welkom.