Welkom

Wie is het AlvertjeHengelsportvereniging ?
't Alvertje is opgericht op 10 maart 1950 en is daarmee een van de oudste verenigingen binnen de gemeente Neder-Betuwe.
De vereniging wordt geleid door een bestuur van maximaal negen personen.Onder het hoofdstuk over ons ziet u de namen van de bestuursleden die u, indien u vragen hebt, graag van dienst willen zijn.
Er worden jaarlijks wedstrijden georganiseerd voor zowel jeugd als senioren.
De jeugd vist in augustus/september 3 wedstrijden in competitieverband in de grondput/plas hamsestraat in Opheusden.
De senioren vissen in het zomerseizoen een competitie wedstrijden met de vaste stok. De wedstrijden worden gevist in stilstaand, licht stromend en eventueel stromend (RIJN) water.
Verder wordt er een competitie gevist om het feederkampioenschap, tot de kerstwedstrijd aan de strekdam in de Rijn en na de jaarwisseling in de zuigerplas te Opheusden.
Ook kennen we als vereniging nog een 50+ competitie, enkele koppelwedstrijden en een vismarathon, waarin gestreden wordt om de Rien Schaapbokaal.