Wim Tijssen ongeslagen naar het kampioenschap

Dinsdag, 5 september 2023

Op dinsdagavond 5 september stond de laatste jeugdwedstrijd op het programma, zou het vanavond nog spannend worden wie er kampioen werd? Of zou de spanning hem vooral in de overige podiumplaatsen zitten?......................... Om 18:30 begon de wedstrijd, en het duurde even voordat er wat visjes gevangen werden. Maar na een half uurtje was al wel duidelijk dat Wim Tijssen de competitie ging winnen. Ook vanavond ving hij de nodige vissen. Om plek 2 en 3 was het wel spannend Nick Keuken en Dilan Heenck ontliepen elkaar weinig, en maakte er een leuke strijd van........................... De winst ging vanavond wederom naar Wim Tijssen met 43 vissen. Nick Keuken werd vanavond tweede met 26 vissen. De gebroeders Dilan en Renze Heenck deelde de derde plek door beide 23 vissen te vangen................... Wim Tijssen won de competitie met 127 vissen. Nick Keuken werd tweede met 9 vissen. Dilan Heenck werd derde met 81 vissen................. Na de wedstrijd werden de prijzen onder het genot van een hapje en een drankje uitgereikt in sporthalbar de Biezenwei in Opheusden.