Zaterdag 25 mei Nationale hengelsportdag voor de jeugd.

Vrijdag, 3 mei 2024

HSV ‘t Alvertje organiseert speciaal voor de jeugd van 8 tot en met 13 jaar een nationale hengelsportdag. Er is plaats voor maximaal 25 kinderen dus vraag je ouders en geef je snel op, dit kan via WhatsApp bij Ronald Wildschut via 0620623907. Onder vermelding van: Naam kind, leeftijd kind, contactpersoon + telefoonnummer van contactpersoon. Opgeven kan tot zaterdag 18 mei. Wanneer: zaterdag 25 mei 2024 Waar: Kantine Combinatie Mauritz, Lakemondsestraat 2 Opheusden Hoe laat: vanaf 9.30 aanwezig. We willen rond 10.00 beginnen met de dag eerst een beetje theorie over het vissen o.a. je eigen tuig maken, voer maken etc. rond 12.00 wordt er gezorgd voor de lunch. Na de lunch gaan we vissen met je zelfgemaakte tuig en voer. Rond 14.30 verwachten wij de dag af te sluiten. Voor alle spullen wordt gezorgd, wij raden aan om laarzen en oude kleren aan te doen. Deze dag wordt mede mogelijk gemaakt door: COMBINATIE MAURITZ boomkwekerijen, B en P boomkwekerijen en TIMMER HENGELSPORT.